Közel 200 utas, köztük sok magyar ragadt a brit fővárosban vasárnap hajnalban, miután a Londonból Budapestre tartó gépről először késést jelentettek, majd minden magyarázat nélkül eltörölték járatot. – írja a blikk.hu
A kellemetlen eset a Wizz Air menetrend szerint szombat éjszaka induló járatán történt, amiről az Indexnek számolt be az egyik kint rekedt férfi. A Budapestre tartó utazók több mint 4 órát ültek a reptéren, a késésben lévő repülőre várva, amikor a járatot végleg törölték.
A kint várakozó utasok –köztük sok idős és kisgyerekes család – teljesen magára maradt az brit fővárosban éjszaka. A reptér dolgozóitól semmiféle tájékoztatást nem kaptak. A beszámolót mesélő férfi, az ilyen esetekben szükséges átfoglalással próbálkozott, azonban elmondása szerint egyáltalán nem működött a légitársaság oldalán ez a funkció. Így végül csak a legközelebbi, reggel 6-os London-Budapest járatra tudott új jegyet venni.
A Wizz Air csak késői levélben kért elnézést az utasoktól: “Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy zökkenőmentes utazási élményt nyújtsunk önnek utazáskor.
Légitársaságként azonban időnként szembesülhetünk olyan helyzetekkel, amelyek előre nem látható késésekhez vagy törlésekhez vezetnek, amiért őszintén elnézést kérünk.
Szeretnénk biztosítani Önt arról, hogy minden szükséges intézkedést megteszünk az okozott kellemetlenségek minimalizálása érdekében”
Szintén ebben a levélben tájékoztatták az utasokat a lehetséges megoldásokról, azonban – a kint rekedt utas szerint – még ekkor sem működött az átfoglalás lehetősége. A légitársaság biztosította az utasait, hogy a járat törlése miatt előforduló költségeket (étkezés, szállás) rendezni fogja számukra.