Mint azt az atv.hu is megírta, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata szerint a Norbi Update termékek forgalmazója több szempontból is megtévesztette a fogyasztókat. Schobert Norbit megviselték az események, most pedig azt is elárulta, hogy mi lesz a céggel – írja a Bors.
A GVH a vizsgálat eredményeivel kapcsolatban azt közölte: egyebek mellett a termékek hatásait, összetételét, a diéták eredményességét illetően tévesztette meg a cég a fogyasztókat. A vállalkozás együttműködött a hatósággal és elismerte a jogsértést, ezt figyelembe vették a bírság megállapítása során. – írja az atv.hu
A vizsgálat feltárta, hogy a Norbi Update életmódrendszert, illetve az Update termékek népszerűsítését célzó, a forgalmazó közösségi oldalán közzétett videók több szempontból is tisztességtelennek minősültek a fogyasztókkal szemben.
Norbi szerint neki nem is a 40 milliós bírság fáj a legjobban, hanem az, hogy a közvélemény szerint hazugságra építette a cégét. ,,Nagyon nehéz olvasni egy hétvégén keresztül, hogy 25-30 év munkáját a médiumok hazugnak nevezik. Hazugnak. Tényleg: én az emberekről lehazudtam a kilókat. Dehogy hazudtam. A tisztességtelen piaci magatartás, az nem azt jelenti, hogy hazudtál” – fogalmazott. Most az is kiderült, hogy mi lesz a céggel ezek után.
“Norbi visszavonult a kommunikációtól, de attól az Update márka megmarad. 30 év munka eredménye. … Norbi kisfia, Zalán is ennek és a sportnak köszönhetően váltott formát. Továbbra is lesznek Update boltok, új Update fejlesztések, mint pl. a szénhidrátcsökkentett lepény.”